Jopas ny jotakin..On tuo aika mennyt pikkasen nopiaa viimeisimmästä päivityksestä..Ny täytyy vaan torua päivittäjää..haha=o)) No ei tuo kamera ole kerinnyt lenkille mukaan, sitä nii lähetään vauhdilla liikenteeseen, et vasta matkalla muistaa ai nii joo se kamera..;o)

Meille kuuluu hyvää=o) Wilman tassukin on jo niin parempi, et tänään päästiin pitkästä aikaa reeenaa, teimme jäljen, esineruudun ja neiti haki kaik kolme esinettä=o) Tottikseen sitten ei enää puhtia riittänyt emännältä eikä kyl Wilmaltakaan;o) No, huomenna sitten tehää teho tokoa=o) Winskin kanssa teimme tänään kanssa esineruudun,öhöm, pikkasen toisella tyylillä;o)No sehän vasta oli kolmas kerta;o) Pikkasen pojalla on hukassa, mitäs täällä pitikään tehä;o) Ja mitä mun piti etsiä;o) Jälki menikin sitten ihan toisella tyylillä, olikoha syy siinä,että sieltä löyty makkaraaaaa;o) Arja nappas muutaman kuvanki meiän jäljen tekemisestä=o)

Eilenpä muistinki kameran ottaa mukaan lenkille, mutta eihän toi poika malta pysyä paikoillaan ja sitten kun kyykistyn kuvaamaan niin Winski winsetti juoksee jo mua kohti, et hei mitä sä teet;o) Wilmahan on sitten ihan eri, hei mua kuvataan;o)Okei mä poseeraan;o) Sit mä päätin, et mä otan takapihalla kuvia, siel ne ainakin on jokseenki paikoillaan;o)

Tässäpä niitä otoksia..

566566.jpg

566576.jpg

566578.jpg

566581.jpg

566582.jpg

566583.jpg

566585.jpg

566586.jpg

 

566587.jpg

566590.jpg

566594.jpg

566595.jpg

566596.jpg